sobota, 10 sierpnia 2013

Hejka
Miałam napisać wcześniej ale nie miałam czasu ponieważ codziennie byłam u koleżanek, 2 dni temu przyszła do mnie na noc przyjaciółka i poszłyśmy na dwór i byłyśmy tam do 23:30 potem poszłyśmy do domu, grałyśmy w gry planszowe,oglądałyśmy filmiki, słuchałyśmy muzyki i tak poszłyśmy spac o 6 rano hehe, my zawsze z Karoliną idziemy tak późno spać .No i wczoraj poszła do domu o 10 i ja potem poszłam do kol i się wygłupiałyśmy i pojechałyśmy po Karoline. Jechałyśmy 22 minuty rowerem bo nie miałyśmy jak jechac 1 rowerem hehe .Karolina nie mogła i jechałyśmy do takiej Emili i zostaliśmy u niej, tam było z czego się pośmiac hehe aż mnie brzuch bolał ze śmiechu.Jak poszliśmy na dworze to graliśmy w siatkę a o 19:40 szłam do domu i jak wróciłam to nie miałam co robic to poszłam na dwór i jadłam gruszki, leżałam na hamaku, jak przyszłam do domu to była 21:30 i poszłam oglądać film, szłam się wykąpac i poszłam spać.A dziś ciągle siedzę w domu bo jest zimno i oglądałam dziś już 2 filmy Justina Biebera <3 .Resztę dnia nie wiem jak spędzę, może pójdę do kol .A i jeszcze dziś mój tata wrócił z pracy bo pracuje w norwegi i przyjechał na tydzień albo na dwa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz