piątek, 7 czerwca 2013

Hejka dziś piątek i dostałam 2+ z matmy ale to nie ważne no i siedziałam w tej szkole i było jak zawsze na lekcjach nudno i było tak fajnie gorąco i mieliśmy zastępstwo i mieliśmy z taką klasą w której są takie dziwne dziewczyny .I dziś było zebranie w straży i robiliśmy bojówkę i tak musimy biegac z wężami i taki Wojtek (już dorosły i mega silmy) miał wąż strażacki i nie chcący uderzył Karolinę w oko ręką i od razu spadła na ziemie i złapała się za głowę i Wojtek założył jej opatrunek czy coś takiego i ją przepraszał i odwieźli ją do domu wozem strażackim ale katastrofy żadnej nie ma :D .No i dziś piątek i jutro sobota i wreszcie mój Weekend, jak wychodziłam z autobusu zaczełyśmy się z Karoliną drzec że już weekend :D .I jutro może przyjedzie mój kolega i spotkamy się z nim ja i Karolina jak będzie mogła z tym okiem :D .
Zdj zrobione przez moją siostrę :D .

A jak dziś u was było w szkole?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz