niedziela, 9 czerwca 2013

Hej wczoraj miałam napisac ale nie miałam czasu bo przez cały dzień były u mnie koleżanki i były tak do 18 potem chciałam coś napisac ale patrze a to już 23:21 i już nie pisałam bo wcześniej byłam na dworze i ten czas tak szybko minął :D .No i dziś sobie śpię a tu moja mama krzyczy "Jessica wstawaj bo do kościoła jedziemy!" a ja "No ja już wstaje" i tak leżałam w łóżku jeszcze z 20 minut i jechaliśmy na 10:00 do kościoła i potem do domu i nie wiem ale może dziś gdzieś pójdę bo chciałam jechac na giełdę z mamą ale jedziemy za tydzień więc muszę czekac :D .I już was informuje że od 28 czerwca do 10 lipca nie będę pisac bo jadę na obóz strażacki ale jak przyjadę to od razu napiszę :D .Wczoraj przeglądałam różne sweterki itp i wpisałam w google "sweterki" i wyskoczyły mi takie śliczne ale zapisałam sobie te najładniejsze i może wy wiecie gdzie możne je kupic bo wszędzie szukałam i nie mogę znaleśc :D .A są naprawdę śliczne a najbardziej ten niebiesko-biały :D .

I proszę napiszcie mi jak wiecie gdzie można takie kupic?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz