piątek, 31 maja 2013

Hej :D dziś wstałam i patrze przez okno a tu słoneczko i tak się cieszyłam bo już dawno nie było ciepło i że jutro jest DZIEŃ DZIECKA to już dziś jechaliśmy nad morze już na takie dzień dziecka bo jutro moja mama jedzie zawieśc mojego tatę do Gdańska i potem jedzie do pracy do Norwegi i jeszcze jest festyn jutro i muszę iśc bo jestem w straży i coś tam będzie .No i jak jechaliśmy nad morze to zaczęło tak mega padac że mój tata musiał zjechac z drogi bo tak lało ale po 3 minutach przestało i wiadomo kąpac się nie będziemy bo jeszcze zimna woda a my patrzymy a tam dzieci się kąpią i im zimno nie było :D .Jak siostra mi robiła zdjęcia to wyglądało jak bym stóp nie miała bo się tak w piasek zatopiłam :D . Mówię wam od razu że jutro postu nie będzie bo będę zmęczona i późno wrócę a i takie już wcześniejsze WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W DNIU DZIECKA .














































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz