piątek, 14 czerwca 2013

Hej przed chwilą wróciłam z szkoły i mam 3 na koniec roku z chemii myślałam że będę mieć 2 ale mam 3 na koniec, wreszcie w poniedziałek już jest końcowe wystawianie ocen i mega się cieszę że z niczego nie jestem zagrożona i zdam :D .Dziś były nudy w szkole dostałam 3 i 3+ i to chyba wszystko. 2 dni temu byłam z kolegą i koleżanką na rolkach i było super, muszę to powtórzyć .Jeszcze 2 tygodnie i wakacje, czy wy też nie możecie się doczekać? bo ja już nie wytrzymuję w tej szkole, mam jej już serdecznie dość .A i w środę kupiłam sobie spodenki 3/4 bo u nas w gimnazjum nie można nosić krótkich spodenek, bez sensu i do tego jeszcze mundurki .Dziś mój wymarzony i długo oczekiwany piątek to znaczy że jutro WEEKEND wreszcie! Jutro albo w niedzielę  jadę z mamą na zakupy bo muszę już zacząć kupować rzeczy na obóz strażacki .I piszę dziś szybko bo sobie pomyślałam że ktoś do mnie później przyjdzie i już nie napiszę i przed chwilą siostra do mnie przychodzi i pyta się czy może do mnie przyjść koleżanka :D .Więc ja już kończę a tu zdj moich spodenek .
A wy chcecie już wakacje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz