sobota, 15 czerwca 2013


Hejka wczoraj jak przyszła do mnie Emila zaczęłyśmy się wygłupiac, robic fryzury i potem koleżanka Karolina zadzwoniła że przyjdzie i jak przyszła to mówi :
K-Ej wiesz że ja u ciebie zostaje na noc?
Ja-Co?
K-No tak
Ja-A twoja mama o tym wie?
K-Nie
Ja-To musimy się spytac naszych mam .
K-No tak
I jak przyszła to się wygłupiałyśmy i potem musiałyśmy się spytac mojej mamy czy może zostac. Więc napisze wam godziny co robiłyśmy więc tak:

19:00-przyjście Karoliny do mnie
19:00-21:00-wygłupianie się,śpiewanie,gadanie, rysowałyśmy kredą itp

Potem spytałam się mamy czy Karolina może zostac u mnie na noc i się zgodziła .
21:20-odprowadzenie Emili i pójście do Karoliny domu po rzeczy i spytac się czy Karoliny mamy czy Karolina może zostac na noc u mnie
21:40-22:00-spytanie się Karoliny mamy czy może zostac i pójście do domu (Karoliny mama się zgodziła).
22:00-23:00-zrobienie i zjedzenie kolacji.
23:00-00:34-granie w grę planszową
00:34-1:20-gadanie
potem poszłam spac bo byłam mega zmęczona a moja siostra i Karolina gadały.
Dziś wstałyśmy,zjadłyśmy śniadanie i Karolina musiała już iśc i potem szłam rozkładac basen

Potem przyszła do mnie koleżanka i poszłyśmy skakac na trampolinie i potem jechaliśmy zbierac poziomki i zebrałam cały słoik .
A teraz jem poziomki i oglądam Jessi 2
Długi coś ten wpis i cieszę się że znalazłam dla was czas żeby dziś napisac  i dziękuje że mam już tyle wejśc :D .

1 komentarz: