sobota, 18 maja 2013

Postanowienie


Dziś postanowiłam robic co dziennie po 30-40 pąpek iż że jestem chuda to i tak chce mi się robic te pąpki i jeszcze dziś muszę zrobic 20 .A że dziś i wczoraj było mega gorąco zrobiliśmy grila wczoraj i dziś .
A i jeszcze dziś miała do mnie przyjśc koleżanka ale nie mogła więc napisałam do Emili (też moja koleżanka)i do mnie przyszła i zaczynałyśmy robic sobie zdj,skakac na trampolinie i biegaliśmy itp było fajnie i miałyśmy bekę z nie wiadomo z czego i potem jak poszła to jeszcze kosiłam trawę i tak kosze i patrze że sobie opaliłam ręce a ja mogę byc cały dzień na dworze i się nie opale ale jednak się opaliłam bo byłam ciągle na dworze ale minus taki że komary mnie pożarły.Teraz siedzę w domu i myślę czy wziąc aparat jutro bo jadę z rodziną do kina ale pewnie wezme więc pokarze wam zdj i jeszcze miałam pisac pytania i odpowiedzi jakie mi pisaliście ale napisze je jutro lub w poniedziałek ok to już wszystko papa.
A  jak wam dziś minął dzień?

2 komentarze:

  1. ja bym nie dala rady z takim postanowieniem.
    Geeeeeenialny blog i bardzo fajny post <3
    Obserwujemy?
    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny nagłówek i zdjecia ;)
    Ja grilla miałam w niedzielę ^^
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń