czwartek, 16 maja 2013

Mam nadzieję , że dzień wam minął tak dobrze jak mi bo jak dziś wstałam i przez okno aż promieniowało bo było tak gorąco :D mój dzień jest genialny bo dziś jest mega cieplutko i dostałam w szkole 4 i 3+ :D więc dla mnie dobrze, wczoraj też dostałam aż 4 dobre oceny więc ten nie cały tydzień na razie jest udany i teraz leże sobie w łóżeczku ale zaraz idę na dwór bo nie będę siedziec w domu cały dzień jak jest tak gorąco na dworze . A i jeszcze jeden plus w tym dniu to że mój tata dziś przyjeżdża do domu bo pracuje w norwegi i wraca dziś super!!! :D .Dziś nic mi się nie chce bym tylko leżała i się nie ruszała a jeszcze później muszę zrobic lekcje a tak mi się nie chce i dziś przed szkołą szłam z koleżanką zobaczyc ciuchy i widziałam taką śliczną sukienkę, muszę ją sobie kupic bo jest po prostu śliczna a jeszcze jutro i mój wymarzony weekend :D :D jeszcze nie wiem co będę robic w weekend ale na pewno się z kimś spotkam i będę cwiczyła na trening w poniedziałek .A jutro będzie wpis o pytaniach które mi zadawałyście jak i na pingerze i na blogerze już nie mogę się doczekac ok już kończę papa :D .
A tu zdj mojego grafiti na plastykę :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz