wtorek, 21 maja 2013

Hejka przepraszam że tak dawno nie pisałam ale nie miałam czasu, a jak miałam jechac do kina to ja patrze a tu moja koleżanka przyjeżdża a potem jej mama i tata i wszystkie rodzeństwo a ich w całości było 9 od rana do 21 było mega ekstra, a na następny dzień nie wiedziałam co pisac. Miały byc pytania i odpowiedzi więc zaczynamy.
1.Czy chodzisz do gimnazjum?
Tak chodzę
2.Mieszkasz w Polsce?
Tak xD
3.One direction czy Justin Bieber ?
Justin Bieber  <3
4.Ulubiona piosenka?
Nie wiem bo mam dużo ulubionych :D
5.Spódnice czy spodenki?
SPODENKI :D
6.Ile masz lat?
W tym roku 14
7.Masz aska?
Nie mam i na razie nie zamierzam zakładac 
8.Ulubiony sklep?
H&M i jeszcze parę tylko nie pamiętam nazw :D .
To były wszystkie pytania od was :D bardzo za nie dziękuję :D .
Na tym zdj z prawej wygląda jakbym się uśmiechała a na prawdę to włosy :D .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz