środa, 15 maja 2013

Hejka przepraszam że wczoraj nie pisałam ale nie miałam czasu jak wczoraj wstałam to poszłam do szkoły,po szkole przyszła do mnie koleżanka i na 17:30 szliśmy na trening a jak wróciłam byłam o 20:30 w domu i już nie miałam siły pisać. Dziś był bardzo fajny dzień bo dziś środa co oznacza że jeszcze 2 dni i weekend :D :D , myślałam aby pojechać gdzieś na zakupy bo dawno nie byłam tylko nie wiem kiedy .Za chwile biorę się za przerabianie zdj które zaraz wstawię a że dziś nie chciało mi się robić zdj to zrobiłam zdjęcia kwiatów i że dziś było tak cieplutko to wyszłam na dwór i tylko siedziałam w słuchawkach w uszach  i  potem poszłam na spacer i wróciłam i musiałam robić grafiti na plastykę jakoś mi poszło ciekawe co dostane? Już nie długo wakacje i będę mogła się wyspać i brak nauki już nie mogę się doczekać a wy? Jutro będzie lepszy wpis bo dziś nie mam siły więc papa.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz