środa, 4 grudnia 2013

Hej hej
Ten tydzień jest koszmarny chodzi jedynie o szkole w poniedziałek mieliśmy spr z niemieckiego na następny dzień z chemii i kartkówka z matmy z której dostałam 3 więc się ciesze, no tak i dzisiejszy spr z fizyki :/ powiem tylko tyle, nigdy się tak nie bałam przed sprawdzianem nawet na teście szóstko klasistów się tak nie stresowałam i gdy już go pisałam to się zastanawiałam co mi tak długopis lata a to moje ręce się tak trzęsły jak galaretka hah ja nigdy nie skumam fizyki  XD ale jakoś przerzyłam XD , jutro spr z biologi już jestem nauczona więc mam to z głowy XD . Wiecie co dziś jest?! 4 grudnia!! nie dawno było lato a tu już za 2 dni mikołajki a za parę dni święta <3 uwielbiam je,stroimy choinkę, jest wigilia i prezenty  <3 no po prostu je kocham i ten świąteczny nastrój, a no tak bym zapomniała wam powiedzieć że dziś idę z lekcji na hol a tu co? choinki haha i już ozdobione, a i będę miała w pokoju małą choinkę tak tak tak!! <3 . Na dworze jest zimno i pusto, nie ma śniegu ale to może dobrze bo nie jest tak zimno :p . Muszę sobie kupić jakieś świąteczne ciepłe rzeczy XD .

 A to że zbliżają się święta postanowiłam kupić ozdoby na kartki świąteczne XD

zapraszam do obserwowania mojego bloga XD .

1 komentarz:

  1. Ja też uwielbiam święta <33 fajny blog i śliczne zdjęcia ♥

    boredomoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń