poniedziałek, 2 grudnia 2013

Aloha!!
Hejka postanowiłam że będę częściej pisać, mam coraz więcej sprawdzianów ale nie pozwolę na to żebym was opuszczała więc może opowiem coś o moim dniu. Byłam dzisiaj po szkole z przyjaciółką w Gdańsku chodziłyśmy po centrum handlowym  z 3  godziny chodziliśmy i chodziliśmy, przebierałyśmy się w głupie stroje i nawet ochroniarz się na nas tak dziwnie patrzał z uśmiechem bo wiedział że sobie chcemy po robić beke haha i tak właśnie było XD  i praktycznie nic sobie nic nie kupiłam ale widziałam dużo ślicznych rzeczy ale bluzka po 100 zł to lekka przesada więc jak zobaczyłam cenę to mi tak trochę zbrzydła haha bo za droga :D  to tylko mały szczegół XD XD potem pojechałyśmy pociągiem na lodowisko, kupiłyśmy bilety i weszłyśmy, było lodowato ale jakoś ogarnełyśmy, założyłyśmy łyżwy, ja prawie się wywaliłam przez jakiegoś kolesia który zaczął mnie potem przepraszać i mówił że to nie chcący hehe :D no i weszłyśmy na te lodowisko i zaczęłyśmy jeździć to sobie pomyślałyśmy że zrobimy coś głupiego jak pomyślałyśmy tak zrobiłyśmy, złapałyśmy się za ręce i zaczęłyśmy jeździć w kółko coraz szybciej no i oczywiście co? haha gleba na tyłek pomogła wstać nam jakaś dziewczyna haha więc już potem tak nie robiłyśmy, po tym jak już wyszłyśmy postanowiłyśmy że pojedziemy do domu no i jedziemy tym autobusem z godzinę aż wreszcie byliśmy na miejscu i poszłam do domu, było zimno że rąk nie czułam hehe no ale wypiłam cieplutkie kakao i było o wiele lepiej ale żałuje i to bardzo że nie wzięłam aparatu!! a tel oczywiście jak wszystko nazłość jak by mnie nie lubiał to się rozładował może też dlatego że grałam na całym polskim w pou bo miałam focha na panią bo przesiadła mnie i Pauline i muszę siedzieć z kolegą LOL . No teraz siedzę i jem cukierki mmm do zobaczenia w środę bo jutro będę się uczyć na ważny test z  fizyki :p . Papa
I filmik lookbook
Subskrybujcie, dawajcie łapki w góre i komentujcie jeśli macie konto na youtube <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz