poniedziałek, 23 września 2013

Hejka
Mam dużo do opowiadania więc w sobotę były moje wyprawiane urki i było 7 dziewczyn i 6 zostało na noc, było mega . Najpierw nagrywałyśmy wróżkę Jessicę . Gdy przyszły wszystkie dziewczyny to grałyśmy, roiłyśmy zdj, tańczyłyśmy, poszłyśmy w nocy na dwór i tam co się działo haha za dużo do opisania :D Nagrywałyśmy nawet harlen szake hahahaha ja skakałam na trampolinie z sankami haha . Najpierw na  noc miały zostać tylko 3 osoby, potem 4 , a wyszło na to że zostało 6 haha .Wieczorem ja lerzałam pod stołem z Karoliną i gadaliśmy z jakimś chłopakiem przez tel , wcześniej graliśmy w twistera, musiałam jechać do kościoła bo na bierzmowanie przygotowania i ja wracam z Karoliną i patrzymy, a Paulina i Ola leżą na ziemi i udają nachlane haha a ja uwierzyłam bo miały realistyczne miny. :D:D Ja i jeszcze 3 dziewczyny spały na łóżku, jedna na takim fotelu i przykryła się kurtką, jedna na piłce do ćwiczeń hahahhahahahaha a ostatnia na podłodze . Poszłyśmy spać tam o 5 rano a obudziły mnie dziewczyny o 9 .Zjadłyśmy śniadanie, poszłam odprowadzic dziewczyny i jeszcze 2 zostały i pojechały o 14 :D . Potem przyjechał mój chrzestny i dał mi dużą czekoladę i kasę . Chce jechać w sobote na zakupy z siostrą a tak to już nic takiego się nie działo.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz