sobota, 28 września 2013

Hejka dziś całkiem fajny dzień ponieważ sobota ale szkoła masakra ale nie mówmy o szkole tylko o dzisiejszym dniu :D . Dziś obudziłam się o 7:30 :0 straszne dziwne bo ja zawsze budzę się o 10 ale dziś było inaczej, Wstałam pochodziłam po domie, zjadłam śniadanie, weszłam w kompa i tak zleciało do 13 i po godzinie przyszły do mnie przyjaciółki i się jak zawsze wygłupiałyśmy i wgl. Chciałyśmy kupić sobie z allegro rozpychacze ale coś się stało i nie mogłyśmy zamówić ale zamówimy to jest pewne na 100% . No i na 16 miałam iść z siostrą na mecz bo był jej kolega no i tak się spóźniłyśmy bo byłyśmy o 16:45 na boisku, spotkałam się z moimi drugimi dwiema przyjaciółkami i kolegami  :D . No i oni grali i grali i przuszcz wygrał TAK!!! ale za to było masakrycznie lodowato. Wczoraj o 22:30 poszłam z siostrą spotkać się z jej byłym i był też mój kolega z klasy i gadaliśmy,śmialiśmy się, a wtedy tak mocno było widać gwiazdy i mój kolega pokazał mi duży wóz a zawsze tego nie ogarniałam ale była tak lolodato że wszyscy się tak przytuliliśmy i od razu cieplej :D. Wróciliśmy o 23:50 po północy poszłam spać i czułam jak te całe zimno ze mnie wychodziło masakra . No i jutro jade do Feszynhousa (nie wiem jak to się pisze) ale strasznie się cieszę bo chciałam jechać na zakupy :D, ciekawe co sobie kupie :D, rano jedziemy. Więc jeszcze jutro napisze i pokaże co kupiłam. A i jeszcze już jest jesień nie!! zaczną się:
                                          Mocne wiatry
                                          Deszcz
                                         No i spadające liście a to jest najgorsze bo już nie będzie tak zielono, tylko tak                                              ponuro.

                                                     A jak wam dziś minął dzień? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz