czwartek, 12 września 2013

Hejka Hejka <3 <3
Dzisiejszy dzień jest bardzo i to bardzo udany i mam świetny humor ponieważ dziś jest 12 wrzesień a 12 września są  moje URODZINY!!! Wreszcie się ich doczekałam :D .Nie chciałam iśc do szkoły ale cieszę się że jednak poszłam ponieważ już gdy przyszłam na przestanek to każdy mi składał życzenia, w szkole każdy mówił "wszystkiego najlepszego" "sto lat" niektórzy składali mega długie życzenia XD no i ten dzień spędziłam z moimi przyjaciółmi bo jak nie inaczej XD .To że padało to mnie nie interesowało ciągle miałam zacierz na twarzy i chodziłam tak cały dzień.No i jak wysiadłam z autobusu stała moja mama i czekała na moją siostrę i się spytałam czy przyszła paczka? no i przyszła!! Jak wróciłam to dostałam tą paczkę a w niej była POŚCIEL Z JUSTINA BIEBERA <3



No i jak byłam w domu i cieszyłam się pościelą wróciła moja siostra i dała mi tą książkę to aż się położyłam na łóżko i nie mogłam w to uwierzyc że mi ją kupiła XD, jest piękna jak i pościel. Narazie to dzisiejsze prezenty a dostane jeszcze jak będę miec wyprawiane urodziny i już nie mogę się doczekac.


 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz