niedziela, 14 lipca 2013

Hejka miałam napisac wcześniej ale nie miałam czasu więc zaczynam. W środę wróciłam z obozu było mega fajnie i chce jechac na następny rok, chodziliśmy po górach, mieliśmy treningi, czas dla siebie, różne wycieczki, mogliśmy chodzic po sklepach, i poznałam dużo fajnych ludzi, znałam tam wszystkich :D nie ma jeszcze zdjęc wstawionych na fejsa bo druh robił i tam jest na pewno jedno moje jak jestem cała od piany, bo było tak że druhowie robili pełno piany i mogliśmy w nią wejśc cali i mnie taki chłopak wrzucił i byłam cała od piany, potem z kol poszłyśmy w tych ciuchach się szybko wypłukac bo ta piana śmierdziała i ja już taka mokra idę i taki mój kolega się schował i nie był mokry a ja się go spytałam czy chce byc trochę mokry to go przytulę a on powiedział "no jasne chodź" i był troche mokry i potem byłam już sucha i przebrana i miałam te mokre ciuchy w ręce i znowu się przytulilismy i od tych mokrych ciuchów znów był mokry i musiał zmieniac bluzki 3 razy haha . Naprawdę było super w czwartek płakałam że chce tam wracac .Wstawie z obozu zdj jutro a dzis wstawię z dzisiejszego dnia bo byliśmy na wysterplate i plyneliśmy statkami i siostra mi zdj porobiła.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz