środa, 26 czerwca 2013

Hejka mój dzisiejszy dzień zaliczam do udanych a przeciesz pada deszcz,jest udany ponieważ mieliśmy dziś tylko 2 lekcje bo na pierwszej szliśmy do kościoła potem mieliśmy apel godzinny i 2 lekcje na których oglądaliśmy filmy i potem do domu bo była 2 rada pedagogiczna .22 czerwca były zawody strażackie i były 3 drużyny z dziewczyn w wieku od 12-15 jak my no i miałyśmy 1 miejsce i dostaliśmy parasolki i smycze, i jechaliśmy wozem strażackim i ja wyjęłam głowę za okno w aucie i tak mi mega fajnie wiało a potem miałam mega wielki szop na głowie :D . Ja jak myślę o wakacjach że są za 2 dni to do mnie jeszcze to nie dotarło i jeszcze za 2 dni na obóz strażacki i już dziś zaczęłam się pakować i możliwe że jutro jadę po aparat na obóz i coś nagram i wstawię na bloga .Przez parę dni pogoda jest pobijająca wciąż pada i pada a ja tylko w tym domu siedzę, tylko żeby w wakacje było ciepło bo jak będzie zimno to wakacje będą do du*y  xD .Ale mam nadzieje że będzie cieplutko .
Miałam wstawić jakieś zdj z zawodów więc wstawiam te i styłu Paulina (też ma bloga)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz