środa, 19 sierpnia 2015

Do not be afraid to try something different.



Czy te wakacje już na prawdę pobiegają końca? Czy z pięknych dwóch miesięcy zostały tylko dwa tygodnie? Nie możliwe, a jednak. Oczekujemy na coś bardzo długo, ale gdy już to mamy traci ono sens i nie mamy ochoty w 100% z tego korzystać, dopiero gdy jest tego koniec lub gdy tego już nie ma zdajemy sobie sprawę, że było to dla nas tak strasznie ważne, że chcę się to powtórzyć i na następny raz tak nie będzie, ale każdy wie jak to się kończy, tak samo. W moim przypadku tak na szczęście nie było :) moje tegoroczne wakacje są chyba najlepszymi jakie miałam. Pamiętajcie, że nie ważne są drogie rzeczy lub super drogie wycieczki, żeby były one udane, wystarczą prawdziwi znajomi, super atmosfera i od razu jest lepiej. Ja jak może niektórzy, którzy to czytają wychodzę z gimnazjum i zaczynam "nowy rozdział" w moim życiu, inna szkoła, inni ludzie, znajomi, problemy, upadki, szczęście, wagary, wypady z nowymi ludźmi, to wszystko czeka mnie już za dwa tygodnie, ale najlepsze jest to, że się absolutnie nie boję, myślę, że jakoś się tam odnajdę, dosyć szybko znajduję znajomości, a więc mam nadzieje, że teraz też tak będzie. Jeśli ty też idziesz do gimnazjum lub już dalej nie bój się jeśli idziesz sam/a jak ja, nie ma czego się bać, na prawdę! W końcu musisz kiedyś to zrobić i bardziej otworzyć się na świat, spróbować czegoś nowego i innego. Mam nadzieję, że uda ci się w szkole lub gdziekolwiek jesteś, trzymam kciuki i z ciskam cieplutko :)                                          
 
                                                                                                                                                                               
   
                                     
                                                                      
                                                                                                                                                                                    



6 komentarzy:

  1. Ja w przeciwieństwie do Ciebie nie jestem zadowolona z moich tegorocznych wakacji...cały sierpień przesiedziałam w domu, dopiero ten miesiąc zaczęłam w pełni wykorzystywac, choc dalej nie jest tak jak to sobie wyobrażałam. Mam nadzieję, że za rok bedzie lepiej :P
    Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie :)

    Mój blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety jeszcze tylko 2 tygodnie ;c

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tak w sumie trochę chce już do szkoły, nie wiem jak...
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia ! jesteś strasznie śliczna ! :)
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :)


    http://anikaa22.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń