piątek, 1 listopada 2013

 Hejka jak wiecie wczoraj był Halloween i ja oczywiście z Karoliną szłam a więc ile zebrałyśmy? OOOO mega dużo wielką siatkę i 2 koszyki. Włosy potapirowane na maksa, pełnoooo farby na twarzy że aż mi sztywno było na twarzy i nie mogłam dokładnie otworzyc buzi ale potem mi się udało :D :D . Poszłyśmy o 17:30 chodziłyśmy i było pełno osób przebranych haha . Ludzie jak zobaczyli że stoimy to od razu po cukierki szli, niektórzy robili sobie z nami zdjęcia, mówili że w tym roku my wygrałyśmy w wymalowaniu i każdy mówił że mamy super pomalowane twarze i to że byłyśmy tak wymalowane to dostawałyśmy więcej cukierków więc opłacało się ::D. Wróciliśmy o 20:30 i byłam wykączona i nie miałam siły już na nic, zjadłyśmy kolacje i Karolina poszła spac a ja jeszcze przerabiałam filmik i wstawiłam go, weszłam na fejsa na youtube itp i poszłam spac o 24 . A dziś święto wszystkich świętych i na cmentarz ja szłam i chciałyśmy z siostrą jechac na cmentarz zeby zrobic zdj i możliwe pojedziemy.


i filmik :D .
http://www.youtube.com/watch?v=SU_reVgDEds

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz