wtorek, 23 lipca 2013

Hej hej!
Dziś dzień nie zaliczam do udanych ponieważ było zimno ale byłam za zakupach i to jest jeden plus w tym dniu, myślę że jutro będzie ciepło .Od czwartku wreszcie wyszłam z przyjaciółką się przejśc bo tak ciągle siedziałam w domu i postanowiłam że tak już nie będzie i będę wychodziła do koleżanek itp no i od czwartku ciągle gdzieś wychodzę i mnie to cieszy i ciągle jestem u tej samej kol bo tam zawsze jest z czego się pośmiac i tam zawsze ktoś poprawi humorek, i jak tam jestem za każdym razem idziemy na taką bujawke, jest strasznie wysokie drzewo i o gałąś jest zaczepiona lina i do liny kij i jak mnie kolega rozbujał to myślałam że ta lina pęknie i że walne w drzewo bo jeszcze tak wysoko tam się nie bujałam i oni mają taką zabawę że jedna osoba jest na bujawce i krzyczy "wszyscy wskakiwac!!" i 5 osób wskakuje na tą jedną, trochę boli bo raz byłam tą co była zgniatana haha i bolało mega ale jest z czego się pośmiac jak każdy tak na mnie leci i pcha się żeby miec najlepsze miejsce haha :D .Dzisiaj nie byłam bo było zimno i wiał wiatr ale jutro jak będzie ciepło to na pewno tam pójdę.

 A jak wy spędzacie wakacje? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz